vi är oslagbara ♥

  redan är helgen över. herregud. tiden bara försvinner,rakt framför fötterna på mig och jag hinner inte med! stanna upp maj nu,så det hinns med att njutas och finns tid att bara var. får panik. folk börjar redan prata och planera inför midsommarafton och nu hägrar semester!


 
gårdagen spenderades med min andra hälft. vi tog en lång promenad från fridhemsplan,över och genom kungsholmen,genom ciy och ner mot gamla stan och sen via slussen till söder och hamnade på medis på medborgarplatsen och njöt av god mat och vin. när kylan blev allt för påtaglig begav vi oss mot scandic malmen och lilla hotellbaren och beställde in drink efter drink och invigde där med drinksommaren med mojitos,margeritas och ett och annat glas rött. njöt av varandras sällskap innan vi drog hem i natten och vaknade i morse till sommarregnet. jag tassade upp vid tio-tiden och smet till ica för att handla lite gottis och fixade sedan en brunch till oss båda. blev mera soffhäng innan vi frampt eftermiddagen gled in till city,kollade skor och mötte upp johan och sen for jag hem. åter igen gjorde stockholm mig inte besviken,you never do.
 imorrn blir det back to work. sen på eftermiddagen blir det ikea med David!

 


på medis med älskling





lilla hotellbaren med sommarens första margerita





godaste brunchen imorse

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0