ni underbara

fullt ös sen klockan 06.00 imorse,eller snarare fullt ös sen jag öppnade ögonen och masade mig upp ur sängen. känns som att det är värsta maratonveckan framför mig,med student och allt vad det innebär för oss på jobbet, är taggad till tusen,dock finns risk att det straffar sig till helgen,men vad fan,helgen ser ut att bli grym!

 
 fick skjuts hem idag i den röda sportbilen,alltid lika spännande känslan på nått vis,med finaste och snyggaste chauffören brevid mig. vi gled in på bolaget och fixa gottis till helgens festligheter,men fan vad dyrt det är med sprit,och jag som aldrig dricker det hemma! my god,känner mig ruinerad! men ska jag göra margeritas,då ska jag göra margeritas,det har jag bestämt,undrar dock om jag ska ta en avgift för varje drink ^^, lite återbärgning till mig. skämt osido.har fixat en inköpslista,för det här verkar kräva en hel del. men åååh,så jag ser fram emot det,mina underbara vänner kommer spendera kvällen hos mig,en kväll som jag kommer kalla Marias balkongpremiär,hahaha.

 hoppas på att kunna dance the night and all my troubles away på lördag . . .



åh du underbara sol . . .

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0