manic monday

med en sjuk liten vovve och lite för mycket av det goda till middag, är det dags för sängen tror jag. vi dåsa bort i soffan en stund och all energi rann ur mig, allt jag ville göra idag får vänta och förhoppningsvis hinnas med imorrn. känner för en riktig rensardag, har en liten tanke,men måste fråga lite om expertishjälp först innan, för säkerhets skull. Annars har jag haft en riktig knäpp dag, har inte varit i mitt huvud, snarare nån annanstanns. det visat sig imorgon vad det blir för reaktioner, om man får en utskällning eller ett gott skratt? ^^, avslöjar imorrn vad jag gjort för hyss.. fick goda reaktioner av mina kolleger idag, dem har jag väl på min sida? Ser fram emot min lediga dag imorrn. Måndag är bästa dagen att vara ledig på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0