blir blind när alla lampor lyser

 helgen är slut,och som vanligt gick den alldeles för fort,även om jag visst har tagit det lungt och fått vila ut. kände att jag behövde det. magen har krånglat och gissar att det är all stress och oregelbunden sömn. måste bli bättre..

 tog tåget till stockholm idag,dels för att fixa en sak till kärleken,men också för att ta en sväng till min nya favoritbutik,högst upp i PUB-huset finns en inredningsbutik som jag älskar! de har så mycket fint och jag vill köpa allt. kom där ifrån med ett kak/tårtfat och cupcakeformar,mycket nöjd,blev lite badkläder också,dock inte från den butiken ^^,  efteråt blev det middag och morsdagstårta hos mapa. ikväl blir det lill-jan och jag ensamma. martin agerar assistent ute på landet och blir nog kvar där hela veckan,eller iaf halva. ska se till och få lite gjort här hemma under den tiden. fixa inköpslista,städa,baka,och annats smått och gott. 4 veckor kvar att jobba,sen är semestern här.  ikväll år det bli en kopp thé och sex and the city. kommer antagligen bara se nått avsnitt,kommer antagligen somna i soffan ikväll också.


 längtar till barcelona ♥






vardagslyx,färska,krispiga rosor på bordet är mitt . .




trodde aldrig det,men jag älskar min jumpsuit,med ett svart sidenband i midjan blir den extra fin


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0