just in my head

konstig dag,känslor som en berg och dalbana,av olika anledningar. blev en riktigt mysig frukost med kärleken,vi kan det där med frukostar,det blir alltid bra.förmiddagen blev konstig,grå och tung,var lite tankspridd när jag kom hem,hade lite det där,jag var här,men ändå inte här,sen kom solen,och humöret vände upp . . .


 
blev en promenad i vårsolen med käresta bort till jobbet,kollade rean på intersport och jag slog till på en skidjacka,halva reapriset,rena fyndet. gick in och handlade årets första glassnyhet,dock möttes vi av en grå himmel på hemvägen,men ändå,vi invigde glassommaren ^^, själv har jag funderingar kring min födelsedag,fira eller inte fira,det är frågan?

 


jättefin,jättebra och jättebillig,perfekt till nästa säsong

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0