att ha kalas eller inte ha kalas?

får börja med att välkomna nya läsare,alltid trevligt,om min otroligt och onödigt vanliga vardag kan vara roande eller givande för andra ^^,


 känns just nu som att jag jobbar,jobbar och jobbar,där emellan så sover och äter o.s.v ja,men jobba,det gör jag hela tiden. känns som att jag knappt landat sen fjällenresan,pang på att jobba helg,ledig en dag och sen jobba ännu mera. men tiden går fort och utanför är våren på väg med stormsteg.
 min stora fundering just nu är om jag ska hålla i mitt egna födelsedagskalas eller ej,om jag ska ha något eller om jag ska strunta i det? det är ju alltid trevligt med folk omkring sig,men jag jobbar hela den helgen,jag fyller inte jämt och frågan är om någon kan. men det skulle vara trevligt som sagt. får fundera på´t och sen ta tag i det isåfall,snart är det den 9:e


 



 hinner inte med!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0