jag är en blomnörd

 skatteåterbärgning! idag trilla den in,och det firade jag med att åka till ica och köpa nya blommor till vardagsrummet,blomnörd som jag är. slutade tidigt idag,även om jag jobba helg och det kändes underbart. cykla hem,slängde av mig kläderna och la mig i min bade baden. en glass och en kopp kaffe och sol i en timma,bara för att landa efter den här hektiska dagen.


 hunnit avverka två härliga telefonsamtal,det andra med min fina fia. det första var mycket givande,det kändes mycket bra,en sten från hjärtat faktiskt. kanske det är nu det är nu? 
 igår var jag min lediga dag,fick massor gjort,men framförallt hann jag med en visit til södertälje för att inhandla den sista födelsedagspresenten på ett tag. var så sjukt många födelsedagar,inte undar på att lönen sinar? ^^,
 kvällen spenderades i trosa med min man. vi tog caben och till vår förvåning var det veteranbilskväll nere i hamnen,så vi strosa runt och kika,hitta en sjukt snygg,mossgrön bil(ja,jag vet inte vad det var för märke) men liten och fin. njöt a en god och stor middag på kolgrillen innan vi drog hem igen,härligt och spontant. så så kan vi göra nu när vi har bil (och jag som tyckte det var onödigt att skaffa bil,men ack så fel jag hade) bra initiativ martin! ♥

 ikväll blir det ett glas rött för att fira skatten. prisa gud!

plus...tänker på dig vännen...




nedcabbat i helgen




är han inte fin?





sommarkväll i trosa igår





 
precis utanför uteserveringen blev det lite cruising på första parkett





min belöning idag . . .
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0