jag tror mitt hjärta blöder

läste den mest fantastiska krönikan i metro idag på stockholmståget. det var som att jag själv hade kunnat skrivit exakt alla ord som stod,den gick rakt in i hjärtat,och allt jag ville va att visa alla jag känner och skrika;det är PRECIS så jag känner,det här är jag! rev ut hela sidan,och nu ska den upp på kylskåpet,som en sorts motivaion!

 
har aldrig,och då menar jag verkligen aldrig gillat reor,ingen alls,är aldrig ute på julreor/höstreor/vinterreor och liknande. anser att butikerna bara kastar ut allt som är skit och hoppas att allt ska krängas till skitpriser,och butikerna ser helt förskräckliga ut. att gå in på en ganska shyst butik,som te.x zara,när det är rea,är rena katastrofen och all min inspiration och motivation rinner bort på en gång. sen kan jag helt klart imponeras av alla er som orkar att stå och sortera i högarna och hitta underbara saker. men det är helt enkelt inte min stil.
 men dag lyckades jag då ändå hitta ett par byxor till en kostnad av endast 50 kronor.
 nej,jag har en ny strategi och den inleds från och med nu. här med lovar jag mig själv att inte spendera onödiga pengar på onödiga saker (ok,jag är ganska duktig redan,men jag ska bli nnu bättre!) och verkligen spara pengar så att när jag väl springer in i nånting jag verkligen vill ha(oavsett pris) så ska jag slå till. jag tycker det låter ganska vettigt,och det finns redan några saker jag har siktet på.


                           
                           

(den sista bilden representerar något som jag ser mig själv inhandla i framtiden ^^, )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0