STHLM

 spenderat två hela dagar i stockholm. åkt hem och sovit emellan typ. kan ju verkligen TACKA sl för att de alltid ska förstöra allt. man kan fan inte planera mycket här inte,iallafall inte komma fram i tid. och så bygger de om i hamn för att bli mer punktliga? det tror jag så mycket jag vill på...
hursomhelst. gårdagens visit var helt i undersökningssyfte. det gick sisådär iof. men lite kött på benen fick jag och en lite inblick i vad som görs. får ta tag i saker och skicka iväg lite flera mejl. det får tiden utge.
 
 idag var det helt i nöjessyfte jag begav mig upp. för brunch med maria på clarion hotel på söder. efter 1 1/2 timmes buss/tågfärd kom jag äntligen fram,jättehungrig! men vad gjorde det när det fanns hur mycket som helst att välja emellan. allt från hamburgare till ceasarsallad. lax och coleslaw. pannkaka med nutella och banan. bagels med creamcheese. och deras mumsiga dessertbord till sist! att man orkade!
 efteråt drog vi oss in till city för lite shopping,men det blev inte så mycket faktiskt. jag slog äntligen till på ett par koppar från rörstrand,ska börja samla. och efter några timmar blev det en stor kopp thé uppe i kulturhuset med utsikt över hela city. en riktigt trevlig dag med finaste maria !




 


åka pendeltåg . . .



härlig vinterdag





maria leker min sin ipone








sista tallriken på clarion. lagom med dessert ^^,

 

 








Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-30 @ 23:32:49
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0