sjukstuga

 hemma idag,och imorgon plus att jag blivit beordrad av chefen att vara hemma onsdag,för att bli fullt frisk,så det är bara att gå med på det,även om det är 3 dagar utan full lön. men vad betyder det när man ändå bara vill bli frisk? då kan man såklart undra hur dålig jag är när jag ändå orkar blogga,men jag har ungefär sovit halva det här dygnet,så lite myror i kroppen har jag. jag både vill och inte kan sova. konstigt,men så brukar jag vara när jag är sjuk. även om jag är sjuk skulle jag kunna städa hela lägenheten,men skulle jag göra det skulle jag däcka på plats. så jag undviker det och håller mig till onödig tv och en hell of alot thé. 
 sympton; halsen värker (är typ i målbrottet)
 - näsan pedlar mellan att vara täppt till att rinna konstant
 - kroppen värker,framförallt ansiktet och ryggen
 - men nu till det märkliga : det kliar över hela kroppen!!! det slutar aldrig. 


 

 



 HJÄLP MIG SNÄLLA ; ful eller grym? osäker . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0