så mycket starkare än ord

 att det är dags för helg känns så rätt,så underbart och det är jag så värd! 
 
 varit en tuff och lång vecka med dålig sömn,bergodalbana känslomässigt. en svävan av hopp och förtvivlan vissa stunder. träning fyllt med endorfiner. både älskat och hatat mitt jobb vissa stunder. fixat största beställningen på länge,på jobbet ihop med angelica. vi fick enormt med beröm. handlat alldeles för mycket,men ordnat parmiddag med godaste spagettin och köttfärsåsen. gjort mitt livs första fläskpannkaka. handlat på barnavdelningen på intersport. funderat på livets största mirakel. sett ett stjärnfall, somnat i soffan hos mamma och pappa med en kopp thé i handen,som jag av ren reflex,när jag vakna till,kasta ut allt thé över mig och soffan (tur att de har skinnsoffa) önskat att jag varit lite längre. lyssnat på alla viktproblem och bantningstips damerna på jobbet pratar om. drömt massa konstiga drömmar,ätit 1 1/2 semla . köpt massa tulpaner. drömt mig tillbaka till paris. önskat att jag var lite mera slösa än jag är. bestämt mig för att våga,att våga ta första steget,mot vad som kanske är början på nåt nytt.

 imorrn lördag. ska ta tidigt tåg upp till stockholm på upptäcktsfärd. kolla runt lite medans jag ädå är där för att sedan åka hem till min käreste,och sen blir det middag hemma hos johan och jossan. ska bli riktigt jävla trevligt!


 


 ett lyckorus i sanden på kap verde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0