petît

 tack gode gud(ibland) för att man är lite mindre än alla andra. Fast ändå,varför det? VARFÖR är det meningen att vi med korta ben inte ska kunna köpa vanliga byxor? varför ska vi alltid behöva sy upp och fixa och trixa? finns det ens byxor för oss med korta ben? nä,man ska vara modell och ha 2 meter långa ben. hursomhelst.
 jag har varit på jakt efter skidbyxor men alla är just 2 meter i längden,och jag har varit och kikat i alla prisklasser. nu fick jag nog. tog mig en titt på intersport efter jobbet och sneglade på barnavdelningen. japp. där hitta jag ett par helt snygga svarat,enkla. i stlk 160. dom prova jag och dom satt som en smeck! tack för att man kan köpa och fynda vissa kläder på barnavdelningen. vad ska man göra liksom?


 







blir perfekt !



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0