man väcker en ångest när man släcker en annan.

 fortfarande usel sömn. jag somnar,absolut. inga problem. men vaknar,2,3,4 gånger. kollar på klockan varje gång,tänker att jag får sova lite till. men somnar oftast för hårt,drömmer konstiga drömmar,vrider och vänder mig,och kan vakna och vara helt plaskblöt. vet inte vad som händer,men mycket rör sig i mitt huvud. om framtida saker,och saker som hänt nyligen. orkar inte med insomnian jag fått. vad ska jag ta mig till?

 träffade min fina fia idag efter jobbet över en fika. hon har sånn fin rund mage,en lite pojke som just nu är 1 kilo tung. helt otroligt och jättehäftigt. vi prata gravidprat och andra krempor. det är så spännande. snart är det april! 
inte utan att jag blir lite sugen. det är så fint med gravidmage,och väntan på en liten människa.
 men nej,jag har som sagt tänkt få sova ett par år till ^^,
 
 min mamma är iallafall bäst. hon håller koll och utkik efter saker åt mig,fast jag inte ens har bett om dom. gick över ikväll och hon tog fram en tidning och genast,så kändes allt så självklart! lite läskigt också,men nu vet ja vad jag måste göra,och det ska jag! jag har inget att förlora.


 


min chans...? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0