kär

 vart tog dagen vägen,och kvällen? vad har jag gjort? inte ens städat klart hemma,jag orkar inte,och känner att det liksom inte spelar någon roll. har dock lyckas plocka bort endel som bara låg omkring,kläder och åter kläder. garderobsrensning? ja,det kanske skulle vara en bra grej såhär början på året? mest slösurfat hela dagen,var förbi mamma och pappa en stund,fick låna en väckarklocka,eller rättare sagt,min gamla,gamla. lika bra nu när iphone kanske inte riktigt är återställd? har förresten fått värsta idén. som jag verkligen hoppas kan gå igenom! ska ringa ett samtal imorrn och hoppas det kan ordnas den här veckan. det skulle bli så bra,så bra!  fortsättning följer . . .
 längtar efter min sambo. trots att vi bott på varann i över 2 veckor nu i streck ^^, ska fixa middag till min fina,blir dock sent,som vanligt. en varm dusch sen och sen bums i säng. blir en hyfsat kort vecka,ledigt torsdag! och sen till helgen blir det hockey för hela slanten. är ett helt gäng som ska iväg,käka innan och sen se match. herregud,har nog inte varit på hockey sen jag gick på tälgegymnasiet.



 
 kan inte tröttna,nej,jag kan verkligen INTE det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0