just the way yu are

 troligtvis eller vanligtvis borde jag väl skriva min årskrönika hör,precis som alla andra? men,i ärlighetens namn var förra året fyllt av lika mycket underbart som lika mycket jobbigt. en riktigt bergochdalbana med lycka,sorg och död,nästan alldeles för mycket död.ska det vara så? snälla nån,hoppas att 2011 blir ett år av nya möjligheter. hade stora förhoppningar på förra,det kanske var mitt misstag? nä,jag ska nog istället försöka uppskatta varje dag,ta en sak i taget och leva istället för att hoppas på att saker ska hända,kanske agera och se till att de verkligen händer? hursomhelst. ta en dag i taget. som idag te.x
 vaknade redan 05.30 uppe i stockholm. Jag och martin stanna en dag längre och åkte hem idag istället,eftersom han skulle jobba. själv är jag helt ledig,vilket betyder städa,städa och städa. tycker alltid att det är trevligare att möta en ny arbetsvecka med ett städat hem än att komma hem till kaos varje dag?  mycket mer än så blir det inte idag. ikväll ska jag ställa klockan (om nu iphone vill väcka mig??) redan kl 04.00. kl 05.00 är det jobb och inventering som väntar. JAAAAAaaaaaaaa vad skoj ^^,
 surfar runt litet på nätet också,och planerar lite härliga inköp. första inköpet redan gjort,blir toppen till ev fjällenresan! 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0