i goda vänners lag

 en riktigt trevlig kväll igår,som säkerligen hade kunnat fortgå hela natten,in på morgonkvisten.
jag har fastnat,är nästan t.o.m villig att slå slag i saken och införskaffa mig ett själv ; Wii
så jäkla roligt och svårt och vääääldigt beroendeframkallande.
 vi började med att käka gott och dricka gott,johan och jossan hade fixat allt,så gulliga.
och mellan pauserna i spelet högg vi alla in på jossans goda cheesecake.helt mjölkfri och god.
det här får fasiken bli en tradition och en vana. innan jag införskaffar ett själv såklart, måste nog bara få prova på andras ett tag till,först ^^,


 


 martin och johan snackar bandy och klubbor



supermusig





gjorde nya gubbar i Wii,visst blev det likt mig ^^,






martin var en hejjare på golf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0