home-made cooking och reafynd !

  som sagt,rean hade inte mycket att erbjuda,men jag kom hem med ett set underställ och en skjorta från MQ. tjejen som stod i kassan hade likadan och jag hitta en sista i min storlek,mycket skön och fin. nu ska jag springa igenom en dusch innan jag parkerar i soffan brevid min fina ch ser på handbollen. imorrn är det tillbaka til verkligheten och nya friska tag,det ser jag faktiskt riktigt fram emot. eller ?


 


mina absoluta favoriter,lägger otaliga pengar på tulpaner varje vinter/vår



50% på MQ



skönaste understället,blir perfekt i skidbacken och under mina löprundor




hemmagjorda köttbullar,eget mos,egna rårörda lingon (bara såsen och gurkan köpt)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0