h o c k e y - HOCKEY!

sådär lagom pigg blev det ändå en hellyckad dag igår uppe i södertälje,som sedan avslutades med en blöt kväll på stranden nere i byn. vi blev ungefär 15 pers som åkte till scaniarinken och kolla hockey,SSK-brynäs.. käkade godaste oxfilén till middag och beställde in massa bärs och vin,men jag,jag höll mig till whiskey,behövde det soo bad till min hals.  och herregud,det var helt otroligt,efter 2 minuter,stod det 3-0 till ssk,3-0!! jag fatta ingenting och satt som ett fån när alla bara skrek av glädje. försökte så gott jag kunde att följa med i matchen,och tillslut var jag riktigt duktig,det var till och med riktigt roligt! kommer garanterat bli flera matcher efter det här. glatt folk och trevlig stämmning. tog sedan bussen ner till stationen och det hans med lite mera dryck innan vi satte oss på tåget hem,hela vagnen bubblade av hockeyfantaster o nog skulle väl kvällen sluta nu? men icke. vi tog en vända på byn och till allas glädje var stranden öppen,så vi klev på,10 pers lite lagom glada i hatten och beställde in allt vad baren hade ? fatölen tog slut iaf,det säger en hel del. härligt prat och fina människor. blev kvar ganska många timmar tills rösten inte bar längre. johan,han var jättekalasig,han blev faktiskt chockad själv,undrar hur han mår idag tro? ^^,
 kan konstatera iallafall,tyvärr,att spendera en heldag i en kall ishall,var kanske det värsta jag kunde gjort för min förkylning. rösten är paj och näsan rinner konstant. men det var det värt,så värt.




jag tog på mig min bäver och drog på hockey

 





 


Brynäsklacken i bakgrunden,dom var skogstokiga!




 
matchen sluta 5-3,så brynäsarna var också lite glada,lite . . .








dags att gå hem från standen,finaste kusinerna säger adjö


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka härliga bilder! Kul att du tyckte det var roligt. Kram Kerstin

2011-01-09 @ 19:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0