du kan inte välja ditt öde

 helgen är över,den blev kort,märkligt nog,men jag har gjort mycket,nästan hela lördagen spenderades i stockholm. åkte upp väldigt tidigt,var där innan alla butiker öppnade,men jag nöt av att bara strosa omkring,fyndade fina boots/kängor på zara. nedsatta från 799 till 199,superfina som blir perfekta till våren. kollade skidkläder och köpte mig en reflexväst. nu ska börjas springas! va inte hemma förens klockan var halv fem,men det berodde mest på jävla sl,som alltid strular. seriöst? lägg ner hela skiten! gick och prata med mamma i telefon och svor så in i helvete åt sl,så säkerligen 5-6 personer vände sig om efter mig. men jag bjuder på den och öser gärna galla över den mest usla tågtrafiken i sverige. tack sl för kalla timmar man spenderat på era perronger.  kom hem,stelfusen och tog en varm dusch innan David kom över på middag! han fick berätta allt om usa och jag fick mina skor ♥ och mitt i alltihop prata vi med jenny på skype!!!!! ♥

 idag har jag bakat,ätit amerikanska pannkakor,städat och varit på middag,somnat i soffan och pratat med finaste maria,och vi har planerat helsöndag i stan nästa helg,och bestämmt att ta kryssning och bara umgås och spa:a och äta god mat. 
 


tog en långfika i stan.själv. tycker verkligen om att gå på stan,fika,titta på folk,gå i butiker,alldeles själv.
det gör mig ingenting. bara jag och mina egna tankar. det är precis så jag vill ha det.




har äntligen investerat i en reflexväst. nu ska jag äntligen ta tag i springningen.
vi är redan ett färdigt gäng som ska springa vårruset,och kanske tjejmilen?? ^^,




hitta nya mysbyxor igår i stan. idag har jag bott i dom,och kommer antagligen göra det varje dag,efter jobbet.
idag somna jag i soffan hemma hos mamma och pappa. det gör jag alltid.








 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0