converse,fjällen,ford mustang och förkyld...

 förkyld men blev värsta bästa smoothiesfrukosten.tjat om fyrhjulig,men vi bestämmde att det bli en gemensam ford mustang när tillfället ges. fjällenstudier,jag som inte har nån koll? pippitröjan kom på posten och sitter som en smäck! nya converse inhandlade,direktimport från staterna. 
 
 förkyld,halsen värker,som ett öppet sår och näsan är inte vad den har varit,men blutsaften är inhandlad så nu ska jag väl bli pigg och kry?  melissa horn på spotify ikväll. lägenheten är min och vovvens ikväll. sambon har flytt för stockholm och kompishäng,men själv ska jag upp innan tuppen imorrn och jobba. känns sisådär med förkylning i kroppen,men det är bara imorgon det är jobb och sen hela heögen ledig. jag ska nog överleva.
 har pratat med två fina vänner idag över nätet. alla flyger bort,en efter en. och jag saknar dom så himla mycket. även om den ena befnner sig i sverige,fast på annan ort,men det kan ju bli ett möte snart,matilda ♥ den andra,hon befinner sig i usa,och har idag inhandlat ettpar converse idag! snälla gulliga jenny ♥

 berätta jag förresten att jag blev välsignad igår,påväg hem från jobbet? konstigt att jag gick och blev tokförkyl efter det...?
 en man hinner ifatt mig nere på byn:
han : god fortsättning,god fortsätning (pratar svenska med grov brytning)
jag : detsamma detsamma
han : oh,jag älskar sverige. ni är så härliga, underbara människor.
jag: eh,tackar,det var trevligt.
han: ja,oh,jag älskar sverige. välsigne er och ert land. fred och frihet. underbara människa.
jag: ja,men det kanske vi kan behöva. tackar
 här lyckas jag komma en bit före honom,men helt plötsligt...
han: du är en underbar människa,underbar underbar..
här känner jag att det börjar spåra,så jag svänger in på en väg och går,en ganska lång omväg, för att komma hem.
 men inte varje dag man blir välsignad? det här kanske blir ett bra år då? ^^, 

just nu stoppade jag precis ner handen i dippskålen istället för chipsskålen? dags att sova kanske?



fick min pippitröja på posten idag!





 


träffa min fina pojke idag. hundar är underbara,men jag kommer alltid vara en kattmänniska









nu börjar mitt friska liv!

 

 






 

 

Kommentarer
Postat av: Tomas Axelsson

Ett mycket bra beslut att skaffa en Ford Mustang :). Jag kör själv en 2007 cab, löjligt skönt att cruisa omkring i den på sommaren :)

2011-01-13 @ 23:10:55
URL: http://www.fordmustang.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0