all i want is a white light moment

 vilken fab dag! frukost i soffan med älskling och sen vid tiorycket försvann jag iväg till nypan med pappa. hann prata en hel del strynt i bilen innan vi kom ner till hamnen och mio. strök runt och kolla lite,finns så mycket fint,men ändå vet jag inte riktigt vad jag behöver,så jag avstd alla övriga köp och höll mig till mitt matsalsmöbel-set. fick gå in på lagret,fick hjälp av en man,som lyckades rasa ner 5 stora tunga kartonger,jag rykte in och hjölpte till lite innan vi rg ut på lastkajen och lassa in alla saker i bilen. bjöd pappa på en välförtjänt lucnh innan vi drog hem till mamma och fika. hr meckat och skruvat hela kvällen och vips så har jag matsalsbord och fyra snygga stolar! i love it! vuxenpoäng upphöjt till tio och mitt vardagsrum känns genast mycket trevligare och fräschare. nu ska det bjudas på middagar här hemma. ska se till att få lite folk omkring mig,nu finns inga ursäkter. har redan börjat planera inför helgen i mitt huvud ^^,


 









det här med självporträtt är fan aldrig lätt, mes . . .












 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0