the past few days

 aldrig har dagarna känts så långa och nätterna så korta. känns som tiden står stilla och att våren aldrig kommer att komma igen. det där om att decembers solsemseter skulle göra vintern lättare var rena bullshit ! när vänder det? för jag behöver det mer än nånsin just nu.


 två sköna lediga dagar i stockholm. middag hemma hos johan som bjöd på rödvin och älgfärsbiffar. träffa anna-klara,härliga kvinna! monica zetterlundfrälst! lång sovmorgon och californiacation på blueray. gjorde stan med älskling och vi kolla skor,skor och skor. köpte och bytte födelsedagspresenter,ingen blir nöjdare än oss. gick genom hela stan hem,efter en brakmiddag på texas burger. underbara stockholm. avslutade kvällen i soffan med marabou schweizernöt. sen gick det bara utför. dålig start på fredagens jobbdag och kvällen likaså,vuxna männsikor? orka? nä,funderar på att lägga ner helt och hållet,bara vara och inte beblanda mig mer? ska fundera på´t. seg lördag men skönt häng i charken med natahalie. drömde läskigaste drömmen i natt,verkligen så himla verklig,tänkt på den hela dagen,vad den betyder? för är den sann,är det hjärtekrossande. så sann så det gick nästan att ta på. nu ikväll blir det middag ute på landet med fina männsikor och imorgon blir det lunch på stranden med finaste fia. hoppas veckan passerar fort. på fredag väntar välbehövlig sparesa med min fina maria.


  


jag fick tillåtelse att ta en bloggbild ^^,  ♥







en riktig livsnjutare






 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0