shape up

 utbildning i dagarna två,kännt mig väldigt begränsad,insett att är jag ointresserad,då kan jag somna även om det är sju personer i rummet,och någon håller en powerpointpresentation (det hände nästan mig igår) kanske dags to shape up !?


 
nyrakade släta ben. stor banasmoothie till eftermiddagsmål. nytvättat hår. läst igenom alla bloggar jag följer. sorterat i garderoben. sex and the city på dvdn. krispiga tulpaner i vas. frusigt hela dagen. gullig vovve som sover i hallen. funderar på sommarens möjligheter. hyran kom med posten. bläddrar i dn bostad. längtar till fjällen.

kanske skulle stryka lite.ikväll blir det godaste lasagnen med getost och babybladspenat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0