Power off

 idag slapp jag jobba kväll,jag som hatar jobba kväll! men varit helt koko på jobbet. sprungit hit och dit. glömde stämpla ut på lunchen och lämnade mitt skåp,med alla värdesaker i,på vid gavel,skrev STORT över hela fiskdisken;laxfilé extrapris,men det var ju torsk det skulle stå. frågade om priset och glömde,säkert 3 ggr. åt en dammsugare/arraksrulle på luchen som smaka tvål/tvättmedel,varpå jag får panik och alla i lunchrummet skrattar åt (med) mig. åt en sträv banan istället,det hjälpte. fick sms av min fina maria att det sker trevligheter nästa fredag i stockholm,så nu måste jag fixa ett och annat,jag menar verkligen MÅSTE fixa ett och annat. eftersom jag kom hem mycket tidigare blir det en städkväll ikväll,och baconinlindad torsk till middag.


 tackvare,eller snarare pga den migrän jag fick igår eftermiddag så uteblev mitt startskott på träningen. det får bli imorrn istället,har en dejt där uppe,så jag är inte ensam. kommer anatgligen känna mig som bambi på hal is imorrn,säkerligen 2 månader sen jag var på träning. men på torsdag fortsätter löpträningen. 



 


flummar runt i sanden på kap verde
ungefär så kände jag mig idag - flummig . .

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0