pack my bags and leave?

 är så JÄVLA trött på gnesta och männsikorna som bor här. orkar inte. hade nån ett erbjudande om lägnhet eller alternativt boende i stan skulle jag inte tveka en sekund,jag skulle inte ångra mig,utan tacka ja på en gång.
 jag vet,jag blir alltid såhär schizo såhärs års,det slår aldrig fel. men jag känner mig inte glad,inte på det sättet längre,även om jag tror att det är en fas. den går över,bara jag får lite energi,men jag behöver få något tillbaka,känns som jag just nu bara ger och andra tar min energi,vem ska ge mig energi?
 ska upp och träna snart,ska fanimej kicka some jävla ass på träningen,jag behöver utagera mig. som sagt,hade jag bara oändligt med porslin skulle jag kasta sönder en hel jävla massa i golvet och sen låta nån annan städa upp det!
  


ok,tror jag skrivit jävlar ett x antal gånger nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0