love will always find a way

 har varit riktig husmor idag. handlat,tvättat,dock var en maskin TRASIG (!?) så det tog lite tid. storstädat hela lägenheten,tvättat ett stycke skitig hund,vikt och sorterat tvätt,bäddat rent. ja,ni fattar va? har bara gjort massa bra-saker. därför sitter jag nu hör och undrar vad jag ska få för belöning,men jag kommer inte på nåt,förutom att jag vill att min man kommer hem och ser hur fint det här hemma ^^, 
  i helgen blir det bara jobb,jobb,jobb. slipper iallafall jobba kväll imorrn,vilket känns som en enorm skillnad. men innan kvällning och läggdags ska jag och mannen hinna med en löprunda och god middag. återkommer antagligen efter helgen,den lär bli lång...





 byter sida,för omväxling . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0