i could really need a wish right now

 tungt. ingen energi kvar i kroppen,inte det där lilla jag behöver för att göra det där extra. det finns inte. puts väck. känner mig gammal.trött,grå,sliten,torr. trött på vinterkläder,vinterskor. äckliga snön som ligger kvar,trött på torrt hår och avbrutna naglar. trött på alla gamla leggings och mina uggs. i hate them ! drömmer om vita tygskor...


 
hade en trevlig söndagkväll igår. god mat och rödvin med tända ljus och underbara människor och två galna hundar. blev mycket prat om fjällen och nu jäklar känns det,snart åker vi. det ska bli härligt. det är så hälsosamt och stärkande i fjällen har jag hört.dålig sömn men en god frukost imorse innan det bar in mot hemma och sen ut till stranden för att möta upp fia och det blev en god lunch och sen blev det fika och titt på barnkammaren hemma hos blivande föräldrarna. du är så fin med magen gumman!  imorrn jobb,hoppas att veckan går fort pch att det blir utan massa trubbel och konstigheter.

 väljer att citera en liten flicka som var inne igår med sin mamma och lillebror angående min arbetsplats:
 lillebror(3 år) var lite väl stökig tyckte nog storasyster(5 år) för plötsligt ryter hon till lite,lägger sin arm runt honom och säger ; det här är ingen lekstuga
! (kanske jag också skulle ryta det till mina kollegor?) 



 


 mamma och pappa kom över med namnsdagstulpaner ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0