deadline

 har fått ett datum,nu är det bara att hålla tummarna och boosta med positiva tankar att det går min väg ! har kommit fram till att det finns inga andra alternativ längre,vart det än leder så måste jag släppa taget och hoppa !

 inventering idag,räknade nonstop i 3 ½ timma,utan frukost,höll på dö, fick ett tråk/roligt besked på jobbet idag,men det fick mig att bara puscha mig själv ännu mera, hämta ut paket idag som innehöll födelsedagspresent och våriga överraskningar,skippade baddräkten men drog fram mina stavar och gick en powerwalk i 40 minuter istället ! nu ska jag bara fortsätta. ikväll blir det tapas till middag med älskling !



 





nya treggings (eller vad det heter) ge mig vår/sommar!




 
 

maria har gått och köpt sig klackar,8 cm för att vara exakt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0