my life would suck without you

 spenderar den mesta lediga tiden med mina fina vänner,och familjen. kan inte vara själv just nu,det känner jag. blir alldeles rastlös och den där hemska känslan av ensamhet infinner sig på kvällarna,iallafall de när inte min andra hälft är här. när jobbet tar så enormt mycket på tålamodet och energin,som det gör just nu,det är en ren pina. glädjen är borta och just nu är det reserverna som är igång och vart finns peppen,klappen på axeln och ett fan vad bra du är? när man som mest behöver det?  


 och snälla Jenny. Kan du inte stanna?????????????????? min fina fina fina ♥



 


 har fått berättat för mig att fjärilar är ett tecken på nya möjligheter,jag hoppas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0