FAN!

 tror jag gick direkt från lilltös till tant vid puberteten. eller brukar det inte vara så att man blir tant ganska tidigt.jag är en tant,personifierad. plockar,plockar,plockar,och plockar.löser korsord älskar att fika. funderar på att ta en busstur till Ullared,klagar och pratar om vädret och älskar att ta en middagslur. det är nog det jag saknar mest med min semester. att kunna fly in från den varma balkongen och sova en stund. är så himla trött. hela tiden,är det narkolepsi tro? jobbet tar verkligen musten ur mig,och jag tror verkligen att det beror på att jag hela tiden,hela tiden,jämt,varje stund,tänker så det knakar om hur jag ska gå vidare. min hjärna kokar över så att min kropp blir helt utmattad. har somnat som en klubbad säl den senaste veckan. och även om jag får sova mycket så räcker det inte till.

 håller verkligen på att bli tokig. det känns som det blir käppar i hjulen hela tiden. har kollat upp flera förslag och alternativ. det ena innebär en liten chans. jag bor i fel län,så det är ingen idé att hoppas för mycket. det andra innebär en stor satsning pengar,men noll i inkomst under x antal veckor,men kanske med chansen att få göra det som jag vill. men hur ska jag kunna betala hyra och leva? FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0