weekend

 äntligen blev det helg och snart blir det middag med gott kött och ett glas rött. dagen till ära slapp jag undan att bli lurad,även om folk försökte så gick det inte med mig inte,jag har lärt mig av mina misstag.


 blir en lugn helg,ska försöka förena nöje med nytta,lugna nöjen dock. har hört att det ska bli prima väder i helgen,så det hoppas jag på och hoppas att jag får arslet ur soffan och lägenheten och sätter igång med löpningen. nu är ju trots allt snön och nästan all grus borta från vägar och trottoarer. har styrt upp inför min kommande födelsedag,hoppas såå att alla kan komma,då blir vi en lagom skara,ska fundera på menyn,inget märkvärdigt,intalar jag mig,men jag vet att jag vill att det ska vara perfekt,men lutar åt en favorit i repris från förra året. tapas !

 nu tar jag helg. 



 


 gamla bettan är ute igen



 



janne och sambos nya skor



snart middag . . .


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0