välbehövlig date!

 spenderat denna underbara vårdag i stockholm. blev lite shopping i city innan jag drog mig mot fridhemsplan för att leta upp marias kontor. jisses,det är inte lätt när man kommer från "landet" tack för att det finns googlemap,och för den fina färdbeskrivningen jag fick över telefonen ^^,

 
strålande väder idag,det blev vita tygskor och skinnjackan! men koftan och halsduken satt fint nu ikväll när maria och jag tog en promenad från city,genom gamla stan och upp mot söder. mycket trevligt,och innan dess blev det middag och ett glas rosé inne på drottninghof. mycket välbehövlig date fina du! ♥

 
 


blev två förrätter till middag,grillad halloumi och vitlöksbröd med parmesan






mina vackra fina !






köpte fina tischan på zara





fina presenter från maria!







 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0