sköna lördag

 huvudvärken släppte,och solen tittade slutligen fram. underbara vår! köpte mig rosa rosor idag och genast kändes hemma mycket finare. ska sätta mig ute på balkongen nu och dricka ett stort glas med järn och C-vitamin.


 ikväll blir det lite middag/kalas. väntar på min man som ska sluta jobba och sen blir det en cykeltur neråt. ska bli trevligt. imorrn blir det en tripp till storstan,blir en del presenter som måste inhandlas,och kanske en och annan present till mig ^^,


 


 blev en tripp till plantagen idag med mapa





min lilla livsnjutare hos mapa





stod och laga mat i mina klackar häromdagen,vad ska jag annars göra för att gå in dom!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0