tant maria ♥

ingen god morgon. gårdagen slutade med migrän som avtog och tilltog från och till,var säkert ett jättetrevligt sällskap och kvällen blev inte alls som en fredag borde varit. vakna för ett tag sen,lika tung i huvet,med en grå himmel utanför fönstret. hoppas dagen slutar bättre.


igår var jag dock med om nåt helt fantastiskt,overkligt,men så självklart,så ömtåligt,så helt underbart. fick äntligen se och känna på den nyaste finaste lilla människan,fias och daniels lilla liam. har aldrig haft en bebis i min famn,never,och fråga mig inte varför,men det har aldrig hänt,och jag har nog varit lite rädd för själva tanken,tänk om de går sönder!? men så fort jag klev in där igår ville mamma gå på toa så jag fick på en gång sätta mig i stolen och ta den lilla fina i min famn (men jag vet inte hur man gör! sa jag) men jag blev helt betagen och fråga om jag fick ta med han hem,de fick jag såklart inte...
 helt fantastiskt,så liten plutte,och jag skulle kunna älta hela inlägget om hur FIN han är. men det lär det bli flera gånger,för jag har utnämnt mig själv till att bli förste bäste tant maria  ♥

och tänk,jag som egentligen inte tycker om barn*,folk kan förändras . . . ^^,


* barn: kladdiga ungar i 3 år och uppåt som skriker,kladdar,far runt helt okontrollerat,inte lyssnar på någon,sitter och dunkar med nåt föremål,sitter och skriker rakt ut på ikea...huaaa.




 


 blir nog däckad idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0