somliga ljus brinner aldrig ut

måste få börja det här i inlägget med att skryta,skryta,skryta och klappa mig själv på axeln för att jag är så jävla händig! i fyra hela dagar har det målats och rollats och fixats. nu är det total utrensning som gäller,vart kan man hyra en egen container? ^^,


rensade ut allt ur min lilla garderob/förrådsgarderob. förr var den mossgrön,eller tänk er någon form utav kräkfärg?det luktade skunk(typ kräk) och var bara ruttet äckligt. men drog ut allt,grundade och rollade väggarna vita och måla hyllan vit. fräsch fräscht fint! nu har alla vinterkläder,skor och väskor flyttat in där och på golvet ligger en vit ryamatta,det är lite som en walk-in,men man kan bara gå in och vända sig om typ,men ändå!
 en till halvdag på jobbet imorrn och sen är jag ledig näan två dagar. ska fixa och feja,besöka ikea och förbereda mitt kalas,ser faltiskt fram emot det nu. hoppas lite att det inte hinner bli en bebis innan fredag (flåt fia!) men jag vill ha er hos mig på fredag. jag och ansa,vi tippar på runt den 20.e,så 15 dagar till blir bebisen kvar i magen  ^^,

 


 
 


 fan,jag har endel skor...


Kommentarer
Postat av: Fia

Ja du fina Maria, ingen bebis än å länge... Vill ju såklart hinna med å fira dig! Har en fullbokad helg nu så början på nästa vecka vore inte fel =) Puss

2011-04-06 @ 09:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0