oh baby baby

 idag har jag blivit barnafödande-informerad. fick en genomgång av mamma fia. från förvärkar till att liam föddes,mycket intressant-faktiskt,på rikigt,mycket fashinerande att höra från nån som verkligen vet nu,kan säga att nej,jag blev inte avskräckt ^^,

 
rusch från tidig morgon till nu. kom ett helt gäng med pallar till jobbet idag så 15 minuter innan jag sluta var jag helt klar,och det är inte utan att jag känner,ska alla verkligen fira påsk nu?måste alla komma in ons-tors och handla sill,ägg,lax o.s.v? ja är redan trött ! när jag sluta kasta jag mig på cykeln för bokat möte på VC,där gick allt smidigt och snabbt och sen blev det hem och hämta presenter och sen hem till fia och liam. han var lika söt idag som sist,fast lite mera vaken denna gång . . .


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0