Jag är Lucy in the Sky, jag är högt över molnen

 vart tog helgen vägen? jag som hade hundra saker jag ville göra,och jag gjorde nog bara en bråkdel. en del saker som dök upp,spontana besök och kalas,och sovmorgon istället för tidig morgon. men vad fasen,varit en mycket trevlig helg,dock har min sambo lyst med sin frånvara ^^_


 
var i stockholm idag och det var bara piss,piss,piss. hitta inget jag ville,fick bli lite annat istället och varmt som tusan,och helt fel klädd och baaaaaad hairday. usch. satt på tåget hem och utanför var himmlen blå och solen stekte. skulle stannat på hemmaplan idag,men då hade jag ju inte kunnat fixat presenter och sånt. varför fyller alla i april? hursomhelst.igår var det lite kalas. jag och martin tog cyklarna och for iväg och det var fullt hus när vi kom fram,bjöds på vin och sallad och överallt tjoades det och shimmades det. vi lekte monster med stina och maja var bara trött,när klockan var tillräckligt tog vi,jag och martin,johan och jossan våra cyklar och spurtade hem i vårkvällen,så himmla underbart. och nu ör det klart,bokade till vårruset så nu ska jag och jossan bli löparpartners,så himmla skoj!

 nu väntar fyra arbetsdagar och påskruschen drar väl igång redan imorrn kan jag tro. i helgen väntas det hemmavändare och påskbuffé på slottet.


 


 shop ´till you drop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0