inte nöjd

 kommit in i en svacka. det där lilla extra fattas mig. jag saknar det. har varit så mycket måsten den senaste tiden. behöver lite mera och ny energi,men frågan är vart och från vem jag ska ta den. just nu verkar alla mer eller mindre vara i samma sinnestillstånd.

fick riktig panikkänsla igår och kände bara att jag vill flytta,byta lägenhet. helt plötsligt kändes inget bra med mitt hem. inget. kände att jag lungt hade kunnat gått till hyresvörden och bett om att få byta och säga upp min lägenhet,vilken som helst annan som inte har ett tråkigt badrum eller rött sovrum. men klart att jag inte ska göra det,jag skulle aldrig orka. nästa flytt ska vara till stockholm,till min aldeles egna lägenhet,det blir mitt framtida mål. usch,det här leder bara till massa svammel och dumheter.

 jag saknar dig,hur konstigt det må låta i mitt huvud och hjärta,men saknar dig . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0