hemmafru ?

 sov alldeles underbart halva natten innan jag låg vaken en timme,sen somna jag om,jättelänge,alldeles för länge. efter en kopp kaffe från nya maskinen och med nytvättat hår styrde vi kosan mot ikea,hata eller älska,jag kan liksom inte bestämma mig för vilket.


 som med så många andra så utbryter det någon form av hysteri inom mig så fort jag sätter min fot där,jag vill ha ALLT(nästan) jag tycker att det mesta borde passa hemma hos mig och trots noga skrivna listor(jag är en list-människa) så lyckas det alltid slinka med 100 andra saker som jag verkligen inte behöver,varför är det så? jo,för att den  där ingvar är för jävla smart,smartass.
 nu står kakan i ugnen och nästan allt är inköpt inför imorrn,varför blev det hela så seriöst? att jag aldrig kan nöja mig med lagom och inga konstigheter,men varför göra det tråkigt när man kan göra det roligt? ^^,


 









 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0