försommarregn

 gick den korta biten från mina föräldrar och hem till mig nu ikväll och det luktade sommarregn. underbart,och hade det inte varit för att jag hade långkjol och är riktigt trött,så hade jag absolut tagit en promenad och sugit i mig av alla dofter där ute.

 fått mycket gjort idag,antagligen därför ögonlocken varit på väg neråt sen jag käkade middag runt 18,sen dess har jag kämpat,men nu ger jag upp. deklarationen är inne och väskan är packad för morgondagens stockholmsvisit och två dagars ledigt innan helgens jobb är igång. nu går det välsigt fort allt. snart är det maj och det är nästan så man kan börja räkna ner till semestern som hägrar i juni/juli.
 inatt sover jag med öppet fönster,repris från igår. vaknade i natt av kylan,men kröp närmre min kära,i natt är det tomt brevid mig,så jag får klara mig själv,men imorrn ♥


 


en lite tafatt bild,men nya långkjolen från hm som blir en favvo i sommar










och många blusar blir det,från zara






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0