enough!

 idag kom ytterligare en kommentar,och det var ju iof inte rätt person att få en känga,men jag fick nog och röt tillbaka. herregud,är det mig det är fel på,eller vad är det frågan om? blir så less. "är du också med i viktklubben"  jisses och herregud. ska jag kanske väga mig,mäta mig och redovisa det på jobbet?



 blir inte mycket gjort nu efter jobbkvällen. hann knåpa ihop lite grönsaker med kokosmjölk,nötter och chilisås,och det visade sig att det blev en väldans god soppa! ska gosa ner mig i soffan med en kopp thé oc sen är det sängen som gäller. imorgon är en annan dag!


 









 MUMS!
 


Kommentarer
Postat av: mika

gud va gott :)

2011-04-15 @ 15:11:44
URL: http://frayme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0