today i have

• varit lika omotiverad som igår • saknat någon så otroligt att det gör ont • önskat att jag bott nån annanstans i landet • fått reda på att någon har gått bort • lagat mat som varken innehöll laktos eller gluten • blivit tillrättavisad,och det koka i mig • haft svar på tal,och ett ruggig bra sådant • önskat att helgen redan var över • fruktat men ändå så otroligt väntat på att det ska bli torsdag • svichat hem på cykeln och njutit av höstluften • ringt någon och berättar en tråkig nyhet • tänkt på julafton • velat gråta rakt ut,men jag höll igen • gjort rent grillen på jobbet så att jag hade både fett och rengöringsmedel i håret • trott att jag såg ett ufo • önskat att jag slapp sova ensam i natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0