thank God its friday

suttit och stirrat på skärmen i en evighet nu,känner mig lite lost efter en redig och god fredagsmiddag. biff med klyftpotatis och basilika/fetaostkräm. min fins är tillbaka i min famn och ikväll blir det fotboll på tv innan läggdags.blir nog en tidig sådan eftersom jag är så himla trött redan. En bra dag på jobbet annars.lyckades sälja två av mina loppisfynd,och sen fick jag en fin rosenbukett av en kollega idag,jag som älskar rosor.imorrn blir det Stockholm för hela slanten. ska framförallt. hämta nummerlapp till tjejmilen.sen blir det ett besök på fotografiska museet och sen lite härlig höstshopping innan jag ska hem till min man och vara hundvakt. på söndag är det tjejmilen hela dagen för Kerstin och mig,vi är pepp som sjutton!!! kanske skulle packa lite nu,innan jag blir ännu tröttare.

Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Halloj, vad hittar du på för skojs?, kram på dig

2010-09-04 @ 19:44:20
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0