imorgon . . .

ännu en dag fylld av besvär,olust och noll motivation. vet inte riktigt vad som är felet,men ändå vet jag det såå väl. ibland önskar jag att man kunde förändra sitt liv i en handvändning,men det gör det ju inte,inte i mitt fall,det är för många pusselbitar som måste falla på rätta platser,men viljan finns,och i mitt huvet blir det så som jag vill. jag måste bara orka vänta,vänta lite till,eller ganska länge. 
 sitter och meckar med min iphone,som vi prata om i fikarummet på jobbet,man blir lite kär,det är liksom som ett förhållande,svårt att vara ifrån varandra.  ikväll bir det träning. blev alldeles nyss av med min träningspartner som håller på bli förkyld,men jag är på´t iallafall! känner att om jag sitter hemma ikväll blir det bara pannkaka och det är ju prova-på vecka som gäller nu,så jag ska upp.
 imorgon är jag ledig. har dock hela dagen inplanerad till max. upp tidigt till stan,har ett möte inplanerat,ganska jobbit,sen blir det raka vägen till stockholm för att möta upp min fina maria. vi har massor att prata om och vi ska käka gott och dricka gott. förhoppningsvis får jag sällskap med mig hela vägen hem också av min finaste,jag tjatar,TJATAR! nu dags att packa träningsbagen,en rask promenad upp och jag är uppvärmd.


 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0