down memory lanes

 en dag som gått ruggit fort,kanske för att jag vakna med ett glatt humör brevid en varm älskling. hårt att lämna värmen för kylan ute,men nu är nya ullkappan invigd,och i love it. dagen flög fram,tiden bara försvann rent utsagt och både frukost och lunch gick åt till att vara upprörd och diskutera gårdagens val. vi kom nog alla fram till att vi inte känner en enda som röstat,så hur sjutton gick det här till? 6 % i kommunen SD ? hursomhelst så var vi alla överens att vi nog kommer vara mer intresserad av politiken framöver.
 efter jobbet mötte jag upp min finaste fia och vi handlande och begav oss hemåt henne och gjorde våfflor! med grädde,jordgubbssylt,kiwi och banan. mums. undertiden har vi pratat strunt och kollat på diverse sitcoms på tvn. planerat lite höstmys som vanligt och bara myst med katten i knät hela dagen. förutom mapas kissekatter är knubbis den underbaraste lilla kissen. vi kommer bra överens,tror hon gillar mig skarpt ^^,
 
sitter nu som vanligt i väntans tider och längtar efter min sambo,som är påväg hem från jobbet. maten är förberedd på spisen och på tv är det biggest loser,inte för att jag tittar,men det är sällskap för stunden,tills riktigt sällskap kommer. imorrn lyckades jag byta tid,slipper kvällen och fick en tidigare tid. det betyder att jag imorrn hinner ringa viktiga samtal plus att jag äntligen kan ge mig ut på en ordentlig joggingtur.

 vad det gäller andra personer och situationer ger jag upp nu. jag gjorde ett försök till,men det var bara förgäves. tråkigt,men hur länge ska man behöva ansränga sig utan att få nått tillbaka?

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lost

"Sometimes we all have bad days

When everything feels far away

If you ever let me I do my best to bring you up again"

vet aldrig om SMS i min gamla iphåne kommer fram, är du fikasugen framöver så säg till, jag är helt med på en te. Tänker på Dig/H

2010-09-28 @ 01:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0