do you know how it feels ?

känner mig helt tom,i kroppen och i huvet. känner att jag inte riktigt hinner med. hur ska jag hinna med allt jag vill göra,när det finns SÅ mycket jag vill göra? det är inte så att jag inte gör nånting,utan det är nog tvärtom,jag vill för mycket. svårt. precis hämtat andan från träningen,riktigt roligt som vanligt,även om våran lilla jbbskara hade krymt något pga sjukdom,men en nykomlig från jobbet. fick skjuts hem av härliga ansa också. 
 återigen känns lägenheten tom,sambon har åkt hem och ensam sitter jag. ska hoppa in i duschen och sen fixa naglarna,både tå -och fingernaglarna behöver ny färg. sen är det carina flyttar in på fyran,det blir lagom innan det är dags att krypa ner. imorgon hoppas jag på en mysig dag. har bjudit över mamma på middag och vi ska mysa med lite god mat,alldeles för längesen vi sågs. nä,duscha var det. slow,väldigt slow känner jag mig.



 


ny vardagsklänning





gjorde,från scratsch,godaste baconinlindad torsk med parmesanfyllning till mig och finaste







en av mina nya cravings,smoothies .
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0