´cause i am a champion

känner mig ganska tom,trött,ledbruten,lycklig,stolt,trött och jag ska frivilligt titta på TV4sporten,och allt detta till anledning av tjejmilen 2010. tog mig runt på drygt en timme,några minuter över och jag är jättenöjd. min första tjejmilen och det var så fruktansvärt roligt,fatta att jag sprungit en hel mil,i stockholm,på gärdet/djurgården. härlig känsla. jag och kerstin är grymma. medaljen som ligger framför mig på soffbordet väger tungt.
 annars har det varit en härlig helg,som bara rusat iväg! igår blev det fotografiska museét och stockholm hela dagen/kvällen innan jag drog hem till min man och käka kvällsmiddag innan film på tv och sen tidig sömn för att palla idag. tog mig ett varmt bad när jag kom hem. har precis fixat en stor kopp thé med vaniljsmak.blir en stund i soffan innan jag byter till sängen och ska bläddra igenom amerikanska elle innan det är dags att sova.
bra dag 2010. en dag att alltid minnas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0