alltid dig nära

 kom hem med världens migränattack i bagaget. typiskt. varit en bra lördag,och fredag var också positiv överraskning. mycket på jobbet,på ett positivt sett,häcken full betyder att timmarna flyger iväg. vilat ett tag,tog en välbehövlig dusch och nu är det tända ljus lite varstanns och en kopp thé ska sitta fint. efter jobbet idag hämtade jag ut min ullkappa,herregud,jag är kär,så himmla nöjd. den är svart,jättefin form,och fodret är ROSA,en helt underbar kreation.värd varenda dyr krona. ska vila huvet mera för att inte göra saken värre. i väntan på min käresta,som stänger idag,ska fixa lite goda tapas till han kommer hem. en dag jobb till,sen lite ledig. på måndag möte på banken,och sen på kvällen blir det middag med jobbet för att tacka av en kollega,ska bli supertrevligt!


 


 








tydligt att man inte är den piggaste just nu 





bilden ger den inte rättvisa,men den är helt outstanding fin (från ichi)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0