ååååh stockholm

kommer somna med ett leende på läpparna ikväll,har haft den bästa helgen på mycket länge,kanske hela året. med stockholm kan det inte bli fel nånstanns och med stans underbaraste killar kan man inte misslyckas.blev i fredagsinbjuden på riktig grabbkväll med finaste hos Kristoffer,med Johan också. vi käka korv och jag drack massa rödvin och chips och dipp framför årets mest skruvade film,helt crazy. mötte senare upp Kristoffers pingla och hennes kompisar och drog till Debaser och dansade natten lång. lördagen,hela eftermiddagen,nästan in på kvällskvisten,spenderades i brommaskogarna med Johan och Martin,och Janne såklart.det skulle anläggas två orienteringsbanor och 23 kontroller skulle upp.vi gick över stock och sten,klättra i berg och kasta en och annan kotte,plus att vi hitta kantareller och höstisar också. efter nästan fyra timmar till skogs drog vi hemåt och tillagade godaste lördagsmiddag med biff och klyftpotatis och Johans egna svampsås med våra kantareller i,helt oslagbart. Kasta oss i taxin runt midnatt och hamna på Olssons och mötte upp alla vi känner på samma spot,dansa och drack drinkar in på småtimmarna,underbar natt. dagen har spenderats med finaste och jag bjöd på bio,wall street popcorn och läsk,innan det var dags att åka hem.vill inte åka hem,det vill jag aldrig. Stockholm,du gör mig aldrig besviken.snart kommer jag,jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0