you saved my day

 tuff natt med noll sömn. inte ens en gnutta pepp i kroppen. men så kom jag till jobbet och mötte jocke !!my god,he saved my whole day ! en frisk fläkt som verkligen kan röra om i grytan,och ny musik hade han fixat,honom kan man lita på.dock är det han,och enbart hans fel att jag hela kvällen gått och nynnat på oskar lindros,inte ok,inte ok! annars en mycket lugn dag.

 har även gått och fått en förfrågan,ett "hedersuppdrag" !? som jag seriöst ska fundera över. det innefattar en styrelse,så en merit inför framtiden om inte annat? ska rådfråga med min expert,finaste vännen. har till imorgon på mig. bara det är hanterbart och inte för stort ansvar borde jag ju se det positivt. som sagt,har till imorgon på mig. nu ska jag ta ett varm bad,blir en kväll i soffan själv,det gör ingenting alls.




 känner mig helt utmattad ikväll,mycket som snurrat idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0